Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 septembrie 2012

Thassos

Am ajuns in Thassos. Prima oara in Grecia si ne place :). Drumul a fost de 10 ore pana la Keramoti, 11 ore cu trecutul cu bacul de la Keramoti la Limenas si ajunsul la hotel.  Pe bac am hranit pescarusii cu biscuiti.


Ne-am cazat la Hotel Kamelia in Skala Potamia, unde toata lumea e foarte draguta si camera de apartament e mare si spatioasa. Cu tot nisipul pe care il aducem cu noi de la mare, dupa ce se face curat nu mai e un firicel :)
Thassos e o insula a mierii, a uleiului de masline si a caprelor. Maslinii sunt peste tot si e o incantare si o mirare cum reusesc sa creasca si sa aibe crengile pline de masline pe un teren destul de arid, unde nu ploua prea des din primavara pana la sfarsitul toamnei.
Din prima clipa ne-a cucerit apa limpede si stravezie si nisipul fin de la Skala Potamia. Apa este tocmai buna pentru copii, trecerea la cea adanca facandu-se foarte lin si in cativa zeci de metrii.

Restaurantele cochete si cu specialitatati din peste sau fructe de mare sunt unul langa altul si te atrage cu meniurile si in limba romana :). Toata lumea iti zambeste si te invita la masa. Noua ne-a placut cel mai mult la Korali pentru ca portiile sunt gustoase si generoase, iar la sfarsit primesti din partea casei struguri sau o mica prajitura.
Noi in fiecare seara am hranit mai intai pisicile de pe langa restaurant si apoi am mai mancat doua-trei guri de mancare. Pisicile in Thassos sunt peste tot, dar nu te deranjeaza. Nu sunt cersetoare. Daca le dai ceva de mancare, bine, daca nu, nu.
Am fost intr-o seara si la Golden Beach, o plaja cu nisipul fin si auriu si foarte mare. Mi-a placut ca erau locuri unde scapai de aglomeratie si chiar te simteai ca si cum ai o mica parte de plaja si de mare doar a ta.

Fiind cu masina am vizitat putin si insula. Ne-a placut Panagia foarte mult. Un satuc cochet cu magazine dragute si strazi inguste.
Am fost de doua ori si la Saliara Beach ( sau Marble Beach). O apa stravezie de vis si pietre albe ca laptele. In afara de muzica prea tare si aglomeratia de sezlonguri pe plaja, totul e mirific. E un loc ideal pentru snorking, ceea ce am si facut :)
Theologos este un satuc cu istorie si casute cu acoperis de pietre. Mi-a placut si o plimbare pe straduta principala e ca o intoarcere in timp.





Un loc care nu trebuie ratat este Manastirea Arhanghelui Mihail construita in 1845. Un loc cu o liniste divina si o priveliste de vis. As mai reveni de cateva ori aici :)

Ariana s-a mai bronzat putin si s-a bucurat de apa, vant, soare, munte si mult timp de stat cu mami si tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu