Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 august 2012

Monumentul Tropaeum Traiani de la Adamclisi

Am avut un weekend prelungit la mare: soare, valuri, apa calda si atmosfera prietenoasa la Vama Veche. Se pare ca in iesirile noastre la Marea Neagra, Vama ramane in inimile noastre de fiecare data. O incantare sa o aud pe Ariana cantand in inceput de noapte, in timp ce dansam pe malul marii, pe nisipul fin: "Suntem la Vama Veche!". Si cerul plin de stele...si am lansat si lampioane zburatoare. Frumos si magic! O incantare!!! Imi place, place, place Vama Veche. Dar si mai mult imi place cum ne face sa ne simtim pe toti trei: mai fericiti, mai relaxati, mai zambitori, mai aproape de apa, pamant, vant, soare...
La intoarcere am luat-o pe la Negru Voda, pentru ca se statea mai mult de o ora in coloana in statiuni. Asa ca nu am putut rezista sa nu vizitam monumentul Tropaeum Traiani de la Adamclisi. Ariana a fost curioasa de luptele dintre daci si romani si soldatii care aveau sabii si cai, dar mai ales cai :)
Am avut parte si de un superb apus de soare in Podisul Dobrogei.
Si cateva poze:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu