Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 ianuarie 2013

Despre reguli

Daca suntem atenti, putem observa daca am impus deja prea multe reguli copiilor.
Ariana, dupa un Revelion la munte in care a stat mai mult timp cu mine a vrut sa imi spuna in ultima zi ca ea vrea sa deschida usa de la masina fara sa se uite si sa o tranteasca tare. Aha! Deci uite cum ies la suprafata frustrarile ca sunt prea multe reguli care i se cer sa fie respectate. Si daca eu spuneam: "nu, nu se face asta", nu ajungeam la nimic. Ba din contra, ea nu s-ar mai simti in siguranta sa-mi vorbeasca despre lucrurile apasatoare si suparatoare pentru ea. Dar acceptandu-i impotrivirea si dandu-i informatia despre ce se poate intampla daca ea deschide brusc usa la masina fara sa fie atenta, am reusit sa pastrez conexiunea frumoasa dintre noi si ea sa se simta in siguranta si inteleasa in revolta ei impotriva regulilor. So simple!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu