Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

17 aprilie 2012

Flori de primavara

Ariana isi contureaza in fiecare zi personalitatea.
Am spus ca de cand am luat-o pentru prima oara in brate mi-a aratat preferintele ei? La doua saptamani spunea clar ca nu ii place sa stea cu ochii in soare, astfel ca de fiecare data trebuia sa ma intorc pentru ca ochisorii ei sa fie la umbra. Ii placea sa stea in brate cu fata spre exterior si nu cu capul pe umerii mei. Ea nu a stat nici la o zi ca un bebelus, asa culcat decat daca dormea; trebuia ea mereu sa analizeze, sa vada, sa observe.
Si mai apoi aceasta atentie am observat-o in parc cand, la locul de joaca, jumatate din timp il petrece observand ce fac ceilalti copii si jumatate dandu-se in leagan, pe topogan...
E un copil foarte atent si la emotiile celorlalti. Mai ales pe mine ma citeste foarte usor si daca vin obosita de la serviciu ma intreaba imediat daca sunt suparata. Avem momente in care doar ne privim in ochi si atunci am impresia ca poate citi pana in strafundurile sufletului meu...
Cateva poze cu flori de primavara:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu