Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

06 iunie 2012

Uau: Garbova

Dupa iesirea la Cascada Urlatoarea, am incercat weekendul trecut si Garbova. Succes total! Urcat cu telescaunul pana la Clabucet Plecare si mers pe jos pana la Garbova. Pana acolo a mers mai mult pe jos, ba mai mult alergat chiar. Unde vremea se anunta 50% sanse de ploaie am avut o zi insorita cu nori albi :)
La Garbova a mancat bine ce am luat de acasa. A fost o idee buna, pentru ca precis am fi sfarsit sa comandam cartofi prajiti cu friptura de la cabana. I-a placut mult si pentru ca erau catei la cabana: mama, tata si doi puiuti scumpi foc de caine ciobanesc. Oricum Ariana asociaza muntele cu cainii si cu atat mai mult vrea sa mergem: mergem la catei :).
La intoarcere a stat mai mult in manduca si a si dormit putin. Am coborat pe partia de ski si nu pot sa spun ca a fost o idee prea buna. Panta e abrupta si m-am redresat ca o felina de cateva ori, spre supararea puiului mic din spate care se simtea zdruncinat din somn. Dar a fost o priveliste minunata a Predealului si verdele crud al ierbii care ne gadila la picioare.
I-a placut si mai vrea si eu ma bucur ca incercam ture din ce in ce mai lungi si care imi trezesc amintiri din scoala. Frumos!




 Cantam:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu